انیمیشن آتش نشانی با موضوع “اطفاء حریق خودرو” منتشر شد
انیمیشن آتش نشانی با موضوع “اطفاء حریق خودرو” منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: یازدهمین قسمت برنامه های آموزشی آتش نشانی با موضوع” اطفاء حریق خودرو” منتشر شد. به گزارش شهریار، سعید صالح نیا با اشاره به اهمیت به همراه داشتن کپسول اطفاء حریق  در خودروها گفت: به همراه داشتن کپسول اطفاء حریق در خودروها امری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: یازدهمین قسمت برنامه های آموزشی آتش نشانی با موضوع” اطفاء حریق خودرو” منتشر شد.

به گزارش شهریار، سعید صالح نیا با اشاره به اهمیت به همراه داشتن کپسول اطفاء حریق  در خودروها گفت: به همراه داشتن کپسول اطفاء حریق در خودروها امری ضرروی است و می تواند نقش تعیین کننده در اطفاء بموقع خودرو ها داشته باشد.

وی افزود:قسمت موتور خودرو بیشترین احتمال وقوع آتش سوزی ها را دارد و شهروندان باید همیشه یک دستگاه کپسول اطفاء حریق سالم و آماده به همراه داشته باشند که به هنگام بروز آتش سوزی سریع اقدام به اطفاء حریق کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در شرایط بروز آتش سوزی قسمت موتور خودرو بدون باز کردن درب کاپوت،شیلنگ کپسول اطفاء حریق را به سمت داخل موتور گرفته و ماده اطفائی را هدایت و آتش سوزی را مهار کنند.

وی ادامه داد: شهروندان حتما کپسول اطفاء حریق را به صورت روزانه بررسی و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند تا در صورت دشارژ بودن یا سایر مشکلات، نسبت به رفع آن اقدام شود.

صالح نیا تاکید کرد: این برنامه های آموزشی هر هفته پنجشنبه ها منتشر می شود و شهروندان می توانند هر گونه پیشنهادات خود را با اداره روابط عمومی  سازمان آتش نشانی در میان بگذارند.