تسهیل در موقعیت یابی سریع ایستگاه‌های عملیاتی هنگام عملیات آتش نشانی
تسهیل در موقعیت یابی سریع ایستگاه‌های عملیاتی هنگام عملیات آتش نشانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جمع آوری و بارگذاری اطلاعات لایه های “ایستگاه های آتش نشانی” و “هیدرانت های آتش نشانی” در سامانه sdi شهرداری تبریز، زمینه را برای موقعیت یابی ایستگاهی و شیرهای هیدرانت آتش نشانی تسهیل کرد. به گزارش شهریار، سعید صالح نیا مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جمع آوری و بارگذاری اطلاعات لایه های “ایستگاه های آتش نشانی” و “هیدرانت های آتش نشانی” در سامانه sdi شهرداری تبریز، زمینه را برای موقعیت یابی ایستگاهی و شیرهای هیدرانت آتش نشانی تسهیل کرد.

به گزارش شهریار، سعید صالح نیا مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: واحد فناوری سازمان با همکاری نیروهای عملیاتی اقدام به جمع آوری میدانی موقعیت مناطق مذکور و با بهره مندی از امکانات سامانه sdi شهرداری تبریز و متخصصان سازمان فناوری اقدام به بارگذاری لایه های اطلاعاتی آتش نشانی کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در گام نخست، مسئولان تیم های عملیاتی می توانند با دسترسی به این سامانه از موقعیت استقرار سایر ایستگاه های آتش نشانی و شیرهای هیدرانت آتش نشانی شهری مطلع شوند.

وی ادامه داد: دسترسی سریع به این اطلاعات امکانات آتش نشانی در زمان بروز حوادث، فرصتی را برای مسئولان تیم های عملیاتی میسر می کند تا با داشتن اطلاعات جامع نسبت به استفاده از امکانات سازمان و شهرداری اقدام کرده و مدیریت زمانی بهتری در استفاده از آن ها داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود؛ برنامه ریزی های اساسی دیگری برای تکمیل و افزایش میزان بهره مندی از این سامانه در گام های بعدی، توسط معاونت عملیات و مدیریت فناوری اطلاعات آتش نشانی در حال انجام است که میزان اطلاعات شهری از جمله موقعیت های مراکز تجاری، صنعتی، بیمارستانی و … را بیش از پیش در اختیار قرار می دهد.

صالح نیا در خاتمه، همکاری ارزشمند سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز با سازمان آتش نشانی را ستود و این همکاری تنگاتنگ را زمینه ای برای توسعه ارایه خدمات ایمنی بهینه به شهروندان توصیف کرد و به گسترش روزافزون بهره گیری از تکنولوژی های نوین فناورانه در افزایش سرعت و کیفیت امدادرسانی ابراز امیدواری کرد.