طرح «من شهردارم ۲» در منطقه ۱۹ با تعریف ۱۲۲ پروژه آغاز شد
طرح «من شهردارم ۲» در منطقه ۱۹ با تعریف ۱۲۲ پروژه آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن دعوت از شهروندان برای مشارکت حداکثری در این طرح افزود: در طرح «من شهردارم ۲» شهروندان  محلات ۱۳ گانه می‌توانند از بین  ۱۲۲ پروژه ثبت ‌شده این منطقه، پروژه مورد نظر محله خود را انتخاب و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن دعوت از شهروندان برای مشارکت حداکثری در این طرح افزود: در طرح «من شهردارم ۲» شهروندان  محلات ۱۳ گانه می‌توانند از بین  ۱۲۲ پروژه ثبت ‌شده این منطقه، پروژه مورد نظر محله خود را انتخاب و در نظرسنجی شرکت کنند.

به گفته این مسئول شهروندان برای داشتن شهری ایده آل با انتخاب های صحیح خود می توانند بهترین تصمیم ها و برنامه ها را برای مدیریت شهر، محل زندگی و سکونت خود بگیرند و برای توسعه و آبادانی منطقه همراه مدیریت شهری باشند.

فرهادی ادامه داد: پروژه هایی در حوزه اجتماعی فرهنگی، فنی و عمرانی، خدمات شهری، حمل نقل و ترافیک در ۱۲۲ پروژه ثبت شده در طرح «من شهردارم ۲» تعریف شده، ضمن اینکه در طرح من شهردارم یک، ۳۲پروژه تعریف شده بود که ۱۵ پروژه صد در صد به اتمام رسیده و مابقی نیز در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی برای ۵۵ سفیر طرح من شهردارم دو تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح مشارکتی و نیازمند همکاری شهروندان و جلب اعتماد آنها برای شرکت در طرح است در این کارگاه آموزشی رهنمودهای لازم در خصوص نحوه تعامل با شهروندان و ثبت پیشنهادات مردمی ارائه شد.

شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس https://manshahrdaram.tehran.ir پروژه های مورد نظر خود را در طرح «من شهردارم ۲» انتخاب کرده و مدیریت شهری را برای داشتن شهری ایمن با امکانات مناسب یاری کنند.

انتهای پیام /