برگزاری نشست تخصصی تحول بیست‌گانه خدمت در شهرداری منطقه ۴
برگزاری نشست تخصصی تحول بیست‌گانه خدمت در شهرداری منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه در نشست تخصصی تحول بیست‌گانه خدمت گفت: مدیریت شهری منطقه ۴ همواره مفتخر است که اساس کار خود را بر گام های بزرگ و اساسی گذاشته است و ۳۱ پروژه احداثی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه در نشست تخصصی تحول بیست‌گانه خدمت گفت: مدیریت شهری منطقه ۴ همواره مفتخر است که اساس کار خود را بر گام های بزرگ و اساسی گذاشته است و ۳۱ پروژه احداثی در سال جدید نشان از این گفتار دارد.

وی ادامه داد: ما در طرح تحول بیست گانه خدمت طبق تعهدات و برنامه ریزی های انجام شده پیش خواهیم رفت و تمام قدرت خود را برای پیشبرد اهداف به کار خواهیم گرفت.

کمالی زاده گفت: فرصت خدمت فرصتی مغتنم است که توسط خداوند به مدیران ارشد شهری اعطا شده است و ما در این منطقه همواره سعی داریم تا به بهترین وجه از این زمان طلایی استفاده نیکو کنیم.

در ادامه این نشست فیاض گفت:  طرح تحولی بیست گانه خدمت در واقع برنامه ها و اقدامات همیشگی است که توسط شهرداری های مناطق انجام می شده است و هم اکنون نیز اجرای می گردد؛ تنها تفاوت آن پررنگ تر شدن و تحولی عظیم در این میان است.

وی ادامه داد: همانگونه که در نهضت آسفالت تحولی شگرف را در شهر شاهد بودیم در اجرای طرح تحول بیست گانه نیز برخی از اموری که همیشه و همواره در حال انجام است پررنگ تر  شده و اقدامات جدی تری در آن باره انجام و تحولی نوین در آن زمینه اجرا می شود.

فیاض ادامه داد: در این راستا می توان با سپردن مسوولیت ها به نواحی به عنوان مجری طرح ها و نظارت توسط معاونت های اجرایی و هم سطح سازی دریچه ها این امور را بهتر مدیریت کرد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: خوشبختانه مدیریت شهری منطقه۴ در اجرای پروژه های خود موفق بوده است همانگونه که در ۴۱ پروژه مستمر من شهردارم ۴۰ پروژه این منطقه به اتمام رسیده و آخرین آن نیز در مرحله پایانی است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه معاونین، شهرداران نواحی و مدیران نقطه نظرات و مسائل و ایده های خود را با مدیران ارشد شهر خود مطرح کرده و راهکار دریافت نمودند.

انتهای پیام/