اهدای نهال مثمر به شهروندان منطقه ۲۲ در آستانه روز درختکاری
اهدای نهال مثمر به شهروندان منطقه ۲۲ در آستانه روز درختکاری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پایگاه‌های ششگانه این منطقه با در نظر گرفتن سهولت در دسترسی شهروندان، ایستگاه‌های توزیع نهال دایر و نهال به شهروندان اهدا می‌شود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پایگاه‌های ششگانه این منطقه با در نظر گرفتن سهولت در دسترسی شهروندان، ایستگاه‌های توزیع نهال دایر و نهال به شهروندان اهدا می‌شود.

کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان ناحیه دو

فرداد عدالت خواه سرپرست شهرداری ناحیه دو منطقه ۲۲ گفت: اهدای نهال به صورت رایگان در منازل شهروندان تا آخر اسفند ماه ادامه دارد وشهروندان می توانند برای کاشت نهال در منازلشان از طریق سامانه ۱۳۷ درخواست خود را ثبت کنند تا نهال در منازلشان به آنها تحویل داده شود.
 

اهدای نهال مثمر به شهروندان در ناحیه ۳

محمد شاهین‌خواه شهردار ناحیه سه هدف از اجرای این برنامه را تشویق و ترغیب شهروندان در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و روز درختکاری که در اسفندماه برگزار می‌شود، بیان کرد.

وی افزود: کاشت نهال با مشارکت شهروندان و دانش آموزان مدارس بمناسبت روز درختکاری در اطراف شهرکهای ناحیه انجام می شود. این امر موجب آموزش و افزایش حس تعامل، ایجاد انگیزه در شهروندان بویژه کودکان در جهت عشق به محیط زیست خواهد بود.
 

افزایش سرانه فضای سبز با اهدای نهال های مثمر به شهروندان ناحیه۶

داوود بختیاری شهردار ناحیه ۶ هدف از اجرای این طرح در آستانه سال جدید را تشویق شهروندان به امر مهم درختکاری‌ عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح موجبات افزایش فضاهای سبز شهری و همچنین حس تعامل هرچه بیشتر شهروندان با محیط زیست بیشتر از پیش مهیا شود.

انتهای پیام/