پایان چشم‌انتظاری شهروندان تهرانی در محله کوهک
پایان چشم‌انتظاری شهروندان تهرانی در محله کوهک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در خصوص احداث زیرگذر کوهک اظهار کرد: با راه اندازی این زیرگذر، شهرک یاس از حالت جزیره‌ای خارج و موجبات کاهش مسافت در محور شمال به جنوب بلوار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در خصوص احداث زیرگذر کوهک اظهار کرد: با راه اندازی این زیرگذر، شهرک یاس از حالت جزیره‌ای خارج و موجبات کاهش مسافت در محور شمال به جنوب بلوار کوهک و بالعکس را فراهم کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی بزرگراه شهید همدانی بلوار کوهک به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد به همین منظور احداث زیرگذر کوهک با هدف تردد آسوده شهروندان و کاهش مسافت سفرهای درون شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

نصرتی با اشاره به اینکه فعالیت عمرانی بسیار قابل توجهی در این زیرگذر صورت گرفته است؛ گفت: یکی از دلایل روند کند عملیات عمرانی در این پروژه وجود تاسیسات شهری بود که با جابجایی این تاسیسات به شکل تخصصی و فنی و رفع معارضین ملکی – تاسیساتی پروژه، عملیات به پایان رسید. 

وی یادآور شد: پروژه زیرگذر کوهک ۷۰۰ متر طول دارد و رمپ کناری این پروژه دسترسی‌های شمال به جنوب بلوار کوهک را ایجاد می‌کند و راستگرد این پروژه نیز دسترسی از شمال کوهک به غرب بزرگراه همدانی را میسر می‌کند و باعث کاهش ۸ کیلومتری مسیر شهروندان این منطقه شده است.

محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ نیز در این باره بیان کرد: نصب علائم ترافیکی، نصب روشنایی، رنگ آمیزی جداره های این مسیر، احداث فضای سبز حاشیه زیرگذر و کاشت درختچه و رفت و روب این محور باتوجه به اتمام فعالیت کارگاهی پروژه به اجرا در آمد.

گفتنی است؛ راستگرد گلها نیز بصورت آنلاین و با حضور دکتر زاکانی شهردار محترم تهران و مدیران ارشد شهرداری تهران روز شنبه هیجدهم آذرماه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/