ترمینال تبریز سالانه میزبان ۵ میلیون مسافر/اتمام نورپردازی سازه‌ای ترمینال تبریز
ترمینال تبریز سالانه میزبان ۵ میلیون مسافر/اتمام نورپردازی سازه‌ای ترمینال تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از اتمام پروژه نورپردازی سازه ای و سالن اصلی ترمینال تبریز خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی برای اجرای سایر پروژه های رفاهی و تفریحی نیز در دست بررسی است. به گزارش شهریار، احمد زارعی با اشاره با اینکه ترمینال تبریز سالانه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از اتمام پروژه نورپردازی سازه ای و سالن اصلی ترمینال تبریز خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی برای اجرای سایر پروژه های رفاهی و تفریحی نیز در دست بررسی است.

به گزارش شهریار، احمد زارعی با اشاره با اینکه ترمینال تبریز سالانه میزبان افزون بر ۵ میلیون مسافر از سایر شهرهای کشور است، افزود: در راستای اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری و توسعه برنامه های و زیرساخت های گردشگری تبریز، تقویت زیرساخت های گردشگری و تفریحی پایانه مسافربری تبریز با اجرای پروژه عمرانی “مجموعه بهشت ماندگار” عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: ترمینال تبریز زیباترین و مجهزترین مجموعه با کارکرد حمل و نقل درشمالغرب کشور محسوب می شود که با زیرساخت های تجاری تفریحی و ورزشی خود پذیرای گردشگران از سراسر کشور است.

زارعی با بیان اینکه عملکرد و نحوه ارائه خدمات به شهروندان در ترمینال همواره مورد ارزیابی قرار می گیرد تصریح کرد: ساماندهی و بروزرسانی تجهیزات فنی و تعمیرگاهی با هدف اطمینان از سلامت مسافرین هنگام ارائه خدمات در طول زمان سفرهای برون شهری از مهمترین هدفگذاری های این سازمان است.

وی تأکید کرد: برای استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود نسبت به رفع مشکلات اتوبوس های بین شهری و تقویت کمی و کیفی  خدمات دهی به همشهریان عزیز اهتمام جدی داریم.