محدوده شهرداری منطقه ۸ به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می شود
محدوده شهرداری منطقه ۸ به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار جدید منطقه هشت در اولین جلسه کاری خود با معاون فنی و عمرانی و کارشناسان عمرانی شهرداری منطقه ۸ اقدام به تشریح  برنامه های آتی شهرداری منطقه هشت در حوزه عمرانی کرد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر در این جلسه ضمن اشاره به برنامه های مدنظر در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار جدید منطقه هشت در اولین جلسه کاری خود با معاون فنی و عمرانی و کارشناسان عمرانی شهرداری منطقه ۸ اقدام به تشریح  برنامه های آتی شهرداری منطقه هشت در حوزه عمرانی کرد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر در این جلسه ضمن اشاره به برنامه های مدنظر در راستای ساماندهی و هویت بخشی بافت تاریخی تبریز، از تبدیل شهرداری منطقه ۸ به کارگاه عمرانی با اجرای پروژه های متعدد عمرانی در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: در کنار پروژه های عمرانی جدید، پروژه های عمرانی باقی مانده از دوره قبل را با جدیت تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

شهردار منطقه هشت در این جلسه از تلاش خود برای تبدیل منطقه تاریخی فرهنگی تبریز به کارگاه عمرانی، خبر داده و از معاون فنی و عمرانی خود خواستار کار جهادی در راستای دستیابی به اهداف پیش رو در منطقه ۸ شد.

وی در پایان بر اجرای پروژه های مشارکتی در منطقه تاریخی فرهنگی شهر تاکید کرده و افزود: به منظور کاهش هزینه ها و بهبود پیشرفت پروژه ها سعی خواهیم کرد برخی پروژه های شهری پیش رو را با مشارکت بخش خصوصی و بصورت مشارکتی اجرا کنیم تا از بار مالی منطقه کاسته شود.