کنترل ساخت‌وساز در حریم شهری موجب جلوگیری از معضلات آینده است
کنترل ساخت‌وساز در حریم شهری موجب جلوگیری از معضلات آینده است

کنترل ساخت‌وساز در حریم شهری موجب جلوگیری از معضلات آینده است به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار، رضا جان‌فشان نوبری به عنوان شهردار جدید منطقه ۶ تبریز معرفی شد. به گزارش شهریار، مجبوب تیزپاز پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی شهردار جدید منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: شهرداری منطقه […]

کنترل ساخت‌وساز در حریم شهری موجب جلوگیری از معضلات آینده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار، رضا جان‌فشان نوبری به عنوان شهردار جدید منطقه ۶ تبریز معرفی شد.

به گزارش شهریار، مجبوب تیزپاز پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی شهردار جدید منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز به عنوان یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر، نیازمند تلاش زیادی برای رفع نیازها، مطالبات و توقعات  شهروندان ساکن در آن منطقه است.

وی با اشاره به بودجه ۲۰ هزار میلیاردی شهرداری تبریز در سال جاری افزود: بودجه سال جاری شهرداری تبریز به نسبت سال گذشته ۲ برابر شده که نشانگر  توانمندی و ظرفیت بالای شهر و شهرداری است.

تیزپاز با اشاره به راه‌اندازی خزانه‌داری متمرکز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ایجاد خزانه‌داری متمرکز روند اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع بخشیده و در صورت درآمد پایین مناطق نیز، اجرای پروژه‌های آن مناطق بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری های مناطق اضافه کرد: تبریز نیازمند ورود به دنیای هوشمند شهرسازی است و شهرداری تبریز نیز طی فرایندی  چندین ساله به این سمت حرکت می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی شهردار تبریز با بیان اینکه مدیریت سنتی در حوزه پرسنل و منابع انسانی امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: باید در حوزه های فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم که بودجه ای متناسب برای این موضوع تخصیص یافته است.

وی با اشاره به ضرورت پایش و کنترل حرایم شهری از طریق سیستم‌های هوشمند اعلام کرد: حرایم شهری فرصت کسب درآمد برای شهرداری است ولی اگر نتوانیم کنترلی بر ساخت و ساز در حرایم شهری داشته باشیم، تبدیل به معضلی برای آینده شهر می‌شود.

تیزپاز با اشاره به ضرورت برنامه‌محوری در ارائه خدمات شهری نیز گفت: برای کنترل حرایم شهری باید از ابزارهای تکنولوژیک و هوشمندسازی به بهترین نحو استفاده شود.

در پایان این مراسم، جان‌فشان نوبری به عنوان شهرداری منطقه ۶ تبریز معرفی و از خدمات احمد انیسه در دوران مدیریت شهرداری منطقه ۶ قدردانی شد.