بسیجی باید آگاه‌ترین قشر جامعه در همه زمینه‌ها باشد
بسیجی باید آگاه‌ترین قشر جامعه در همه زمینه‌ها باشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که با حضور معاونین، مدیران شهری، فرمانده بسیج منطقه، اعضای شورای، فرماندهان پایگاه ها و گردان منطقه همراه بود، تورج فرهادی ضمن تبریک این ایام افزود: رویکرد بسیج محدود و بسته نیست، بلکه نگاهی گسترده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست که با حضور معاونین، مدیران شهری، فرمانده بسیج منطقه، اعضای شورای، فرماندهان پایگاه ها و گردان منطقه همراه بود، تورج فرهادی ضمن تبریک این ایام افزود: رویکرد بسیج محدود و بسته نیست، بلکه نگاهی گسترده به آینده، اسلام و جهان دارد پس تلاش خواهیم کرد تفکر بسیجی را برمبنای رویکرد، نگاه و چهارچوب های انقلاب اسلامی به همگان معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان در سخت ترین شرایط پاسدار میهن عزیزمان و مردم بودند و از آنها صیانت کردند گفت: در آن زمان جوانانی با سن و سال کم فرماندهی میدان را عهده دار شده و اتفاقات بزرگی را رقم زدند.

فرهادی با تأکید بر اینکه ما باید در چهارچوب این نظام و در امتداد خون شهدا حرکت کنیم اظهار کرد: هرجا منافع دشمنان این نظام بهم بریزد بسیجیان با تمام توان در برابر آنها ایستادگی می کنند.

این مسئول ادامه داد: بسیجی بایدآگاه ترین قشر جامعه در همه زمینه ها باشد پس به سمت و سوی کسب علم و آگاهی بروید، اخلاص داشته و برای جایگاه خود ارزش قائل شوید.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: امیدوارم ادامه دهنده راه بسیجیان بزرگ انقلاب اسلامی ایران، همانند حاج قاسم که خود به تنهایی با گفتار و رفتار یک مکتب بود و در تاریخ کشور ارزش های زیادی آفریدند، باشید.

شایان ذکر است طی این نشست مهدی نبی لو فرمانده بسیج منطقه گزارشی از اقدامات ۶ ماهه اخیر از جمله اعزام ۷۵ نفر از خانواده همکاران به اردوهای راهیان نور، توزیع ۴۵۰۰ بسته افطاری ساده و ۸۳۰ بسته در طرح کرامت علوی، فعالیت بانوان بسیجی در ترویج عفاف و حجاب در سه ایستگاه مترو و کسب عناوین برتر حوزه در برنامه سالگرد ارتحال امام (ره)، جاماندگان اربعین، طرح نشاط و تعالی، برپایی تجهیزات خودرویی، ثبت اطلاعات در سامانه برخط سپاه تهران، برگزاری دوره های ضمن خدمت، رسیدگی به وضعیت ایتام و اقشار کم برخوردار و …  ارائه کرد.

براساس این گزارش در این برنامه از اعضای شورای بسیج، فرماندهان پایگاه ها و گردان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام /