توجه به عدالت در پروژه‌های شهری مشهد
توجه به عدالت در پروژه‌های شهری مشهد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز _دوشنبه یکم اسفند_ در هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: رویکرد شورای ششم، مردم‌محوری است و براساس همین نگاه، پروژه‌های زودبازده تعریف شده است. این رویکرد نشان می‌دهد که مدیریت شهری در این دوره به دنبال جلب مشارکت و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز _دوشنبه یکم اسفند_ در هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: رویکرد شورای ششم، مردم‌محوری است و براساس همین نگاه، پروژه‌های زودبازده تعریف شده است. این رویکرد نشان می‌دهد که مدیریت شهری در این دوره به دنبال جلب مشارکت و همراهی شهروندان بوده است و باور داریم بدون حمایت شهروندان نمی‌توانیم کارهای گوناگون را پیش ببریم.

وی افزود: شورای ششم این کلان‌شهر از آغاز فعالیت تاکنون، گسترش عدالت در پروژه‌های شهری و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها را دنبال کرده است و خود را متعهد می‌داند که در زمان باقی‌مانده این دوره نیز توجه به این امور را مدنظر خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از انتقادات این روزها از شورا، انتخاب شهردار است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در فرصت قانونی و اسرع وقت، نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری از درون شهرداری اقدام کرد که با حمایت کامل اعضا نیز همراه شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره که شهر به صورت سرپرستی اداره می‌شود، هیچ‌گونه خلل و وقفه‌ای در روند ارائه خدمات و انجام امور شهری رخ نداده است، افزود: سرپرست شهرداری مشهد با تمام توان درحال تلاش است و شهردار را نیز در زمان قانونی انتخاب خواهیم کرد تا با توجه به پیش رو بودن سال نو و ماه مبارک رمضان، مسائل و موضوعات شهری را به دقت و تلاش بیشتری دنبال کند و خللی در روند میزبانی از زوار رضوی اتفاق نیفتد.

موحدیان با اشاره به بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری مشهد گفت: امیدوارم بودجه سال ۱۴۰۲ را در زمان مناسب به شهرداری تقدیم کنیم تا شهرداری نیز برنامه خود در سال جدید را بداند.