بزرگترین جشن هفته ملی کودک در دوران پساکرونا برگزار شد
بزرگترین جشن هفته ملی کودک در دوران پساکرونا برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جشن با شکوهی به مناسبت هفته ملی کودک با حضور “عروسک ململ”، شخصیت محبوب تلویزیونی کودک در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه و در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد. این ویژه برنامه که بزرگترین جشن کودکانه از اواخر سال ۱۳۹۸ و محدودیت های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جشن با شکوهی به مناسبت هفته ملی کودک با حضور “عروسک ململ”، شخصیت محبوب تلویزیونی کودک در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه و در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.

این ویژه برنامه که بزرگترین جشن کودکانه از اواخر سال ۱۳۹۸ و محدودیت های کرونا تا سال ۱۴۰۲ بوده است، با هدف افزایش نشاط اجتماعی کودکان و اهمیت این موضوع در عصر حاضر و همچنین نکوداشت روز جهانی کودک در سال جاری برگزار شد و در کنار حضور هنرمندان محبوب حوزه کودک، در قالب طنز نیز نکات آموزشی مهمی از زندگی فردی و اجتماعی کودکان و دانش آموزان بیان شد که با استقبال حاضرین روبرو شد.

جشن بزرگ و شاد هفته ملی کودک به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز و همچنین صدا و سیمای استان البرز برپا و به صورت هم زمان نیز از شبکه استانی البرز به صورت زنده پخش شد.

با توجه به استقبال کم نظیر عموم شهروندان از این برنامه، امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه های مسئول، گام های بیشتر و موثرتری در حوزه کودک و نوجوان در شهر کرج و استان البرز برداشته شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲