هزینه ۷۱ میلیارد تومانی روکش آسفالت در منطقه ۶ قم
هزینه ۷۱ میلیارد تومانی روکش آسفالت در منطقه ۶ قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اختصاص بودجه به روکش آسفالت در سال ۱۴۰۲ را حدود ۴/۳۲ درصد از بودجه عمرانی دانست و اظهار کرد: امسال ۷۱ میلیارد تومان بودجه برای روکش آسفالت در نظر گرفته‌ایم و تا امروز روکش آسفالت خیابان امامزاده ابراهیم، خیابان همت، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اختصاص بودجه به روکش آسفالت در سال ۱۴۰۲ را حدود ۴/۳۲ درصد از بودجه عمرانی دانست و اظهار کرد: امسال ۷۱ میلیارد تومان بودجه برای روکش آسفالت در نظر گرفته‌ایم و تا امروز روکش آسفالت خیابان امامزاده ابراهیم، خیابان همت، شهرک فاطمیه، خیابان سوم خرداد و بلوار صیاد شیرازی، خیابان تهرانی مقدم و بلوار کشاورز انجام شده است.

وی میزان پیشرفت برنامه آسفالت منطقه را ۶۹ درصد دانست و افزود: بعضی خیابان‌ها نیاز به زیرسازی دارد و نمی‌توانیم تنها به روکش آسفالت اکتفا کنیم، در حال حاضر با شرکت آب و فاضلاب به توافق رسیده‌ایم تا زیرسازی خیابان‌هایی که نیاز به اورهال شدن دارد، قبل از روکش آسفالت انجام شود.

مدیر منطقه شش شهرداری قم اضافه کرد: در خیابان کاشانی نیز علاوه بر روکش آسفالت جدول خیابان و پیاده‌روها بهسازی و خط‌کشی خیابان از نوع دوجزئی اجرا شده است.

ترکمن تاکید کرد: تا امروز حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت توزیع و ۲۱۰ مترمربع روکش انجام شده و پیش‌بینی منطقه تا پایان سال ۳۱ هزار تن است.

وی مساحت پیاده‌روسازی در منطقه را با ۸۱ درصد پیشرفت مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیاده‌روسازی بلوار شهید رئیس کرمی، بلوار کاشانی، بلوار سوم خرداد، خیابان بعثت، محدوده حد فاضل توحید تا خیابان حافظ، کشاورز شمالی و امتداد بلوار کارگر، ادامه بلوار حمزه سیدالشهدا و ابتدای خیابان شهید دفتری به طول ۱۵ هزار مترمربع با ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی نیز انجام شده است.