قدردانی رئیس شورای اسلامی از عملکرد شهرداری تبریز
قدردانی رئیس شورای اسلامی از عملکرد شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رییس شورای اسلامی شهر تبریز از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، مناطق دهگانه و سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی به جهت فضاسازی و اجرای برنامه‌های متعدد سطح شهر در ایام‌الله مبارک دهه فجر تقدیر و تشکر کرد. به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رییس شورای اسلامی شهر تبریز از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، مناطق دهگانه و سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی به جهت فضاسازی و اجرای برنامه‌های متعدد سطح شهر در ایام‌الله مبارک دهه فجر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، شهرداری تبریز به صورت مطلوب و ارزنده تمامی نقاط و حوزه های شهر را تزئین و فضاسازی کرده بود.

وی ابراز کرد: خوشبختانه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز امسال در تمامی مسیرهای و نقاط شهر تبریز به صورت متوازن پرچم ایران را نصب کرده و فضاسازی آن بی نظیر بود و در این راستا شهرداری های مناطق هم پای کار بودند و تلاش بسیاری را متحمل شدند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: از کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز به جهت همین امر تقدیر و تشکر می کنیم و قدردان زحمات بی شائبه آنها هستیم.

حجت الاسلام برگی گفت: خوشبختانه شهرداری تبریز در فضاسازی محیط شهری در دهه فجر پای کار بود.

وی تصریح کرد: نورافشانی در ۱۲ نقطه شهر و اجرای مراسم ویژه در مسجد حاج احمد جای قدردانی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: خوشبختانه کارکنان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز هم در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن برنامه های مختلفی را اجرا کرده بودند.

حجت الاسلام برگی خاطرنشان کرد: جشن انقلاب برای مردم و مسئولان ما جشن بزرگی است که باید آن را به صورت مغتنم و ارزشمند گرامی بداریم.