پله‌های اتوبان شهید همت رنگ‌آمیزی شد
پله‌های اتوبان شهید همت رنگ‌آمیزی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵، رضا هداوند رئیس اداره زیبا سازی منطقه گفت:رنگ آمیزی پله های اتوبان شهید همت (پل شهید ستاری) باعث بهبود سیما و منظر شهری و به تبع آن ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان می شود. رئیس اداره زیباسازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵، رضا هداوند رئیس اداره زیبا سازی منطقه گفت:رنگ آمیزی پله های اتوبان شهید همت (پل شهید ستاری) باعث بهبود سیما و منظر شهری و به تبع آن ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان می شود.

رئیس اداره زیباسازی منطقه افزود: رنگ یکی از عناصر مهم و هویت بخش عرصه های شهری به شمار می رود که وجودش روح و جان تازه ای به شهر می بخشد و منظر شهر را به طور کل تغییر می دهد، تغییری که شاید چشم خسته شهروندان را اندکی از ساختمان های بلند، ترافیک و آلودگی ها دور کند و برای ساکنان کلانشهر محیط هایی شاد و پویا به ارمغان می آورد.

هداوند در خاتمه بیان کرد: معاونت خدمات شهری این منطقه  اقدام به رنگ آمیزی پله‌های اتوبان شهید همت (پل شهید ستاری) توسط اکیپ متخصص رنگ آمیزی به صورت اجرای طرح های هندسی با ترکیب رنگ های گرم کرد. امیدواریم پیش از شروع سال جدید بتوانیم رنگ آمیزی تعداد بیشتری از پله‌ها در سطح منطقه را تمام کنیم.

انتهای پیام/