احداث پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال آغاز می‌شود
احداث پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از آغاز عملیات اجرای پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان شهریور ۱۴۰۲ احداث این پل به اتمام برسد و طرح ترافیکی مسیر پل قراملک باید سریعا کار شود. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در سومین جلسه از دور سوم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از آغاز عملیات اجرای پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان شهریور ۱۴۰۲ احداث این پل به اتمام برسد و طرح ترافیکی مسیر پل قراملک باید سریعا کار شود.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در سومین جلسه از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته برای منطقه، ۱۵۰ میلیارد نیز توسط مناطق معین در این حوزه تخصیص خواهد یافت.

هوشیار افزود: حوزه منطقه ۶ در حال توسعه بوده و جای کار دارد و از جمله ظرفیت‌هایی که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، بدنه‌سازی و ضلع غربی فرودگاه است که باید با اشخاص در این خصوص توافق کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی منطقه ۵۰۰ میلیارد خواهد بود، تصریح کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان عموما در حوزه حمل و نقل و پایش تصویری منطقه به کار گرفته خواهد شد و باید قدرت پایش در رینگ شمال به جنوب خود را افزایش دهیم تا تصادفات منطقه کنترل شود.

شهردار تبریز با تاکید بر ارائه خدمات محله ای در سطح منطقه، گفت: محدودیتی در بودجه برای ارائه خدمات و مخصوصا خدمات محله‌ای که شورا نیز همراهی خواهد کرد نداریم. درست است که در بودجه محدودیت داریم، ولی در حوزه خدمات هرچقدر توانستید کار کنید.

هوشیار تاکید کرد: شاید به اندازه بودجه شهر تبریز در منطقه ۶ توافق انجام می‌گیرد. باید یک تیم املاک قوی با چند توافق قوی ظرفیت سازی کند و این امر موجب کاهش ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود.

وی یادآور شد: در سال آینده از تیرماه به بعد هیچ مناقصه‌ای برگزار نخواهد شد. باید از اولین روز سال، فعالیت خود را آغاز کنیم و این کار نیازمند انجام مناقصات و اسناد در سر موقع است.