سرپرست معاونت خدمات شهری و سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری معرفی شدند
سرپرست معاونت خدمات شهری و سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی شهردار تبریز، سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری و سرپرست سازمان جدید مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری منصوب شدند. به گزارش شهریار، طی حکمی از سوی شهردار تبریز، پرویز عباس‌نژاد به عنوان سرپرست جدید معاونت محیط زیست و خدمات شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی شهردار تبریز، سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری و سرپرست سازمان جدید مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری منصوب شدند.

به گزارش شهریار، طی حکمی از سوی شهردار تبریز، پرویز عباس‌نژاد به عنوان سرپرست جدید معاونت محیط زیست و خدمات شهری و محمد حسین‌زاده به عنوان سرپرست سازمان جدید مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز تبریز معرفی شدند.

همچنین پرویز عباس‌نژاد با حفظ سمت به عنوان مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی نیز فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است، با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز و بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها که توسط سازمان شهرداری‌ها جهت اجرا ابلاغ شده است، طرح ادغام سازمان‌ها و شرکت‌های همسو و موازی در شهرداری تبریز اجرایی شد. بر همین اساس با ادغام سازمان‌های پایانه‌های مسافربری، تاکسیرانی و اتوبوسرانی سازمان جدید مدیریت حمل‌ونقل مسافر به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.