تسلیم و وادادگی دشمن مرهون ایستادگی رزمندگان و فرزندان بسیج در کشور است
تسلیم و وادادگی دشمن مرهون ایستادگی رزمندگان و فرزندان بسیج در کشور است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک پایان ماه صفر و شروع ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک پایان ماه صفر و شروع ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سال ها از ایام دفاع مقدس می گذرد و آثار معنوی ایثار، اخلاص، جانبازی، دلاوری، رشادت تا رسیدن به مرز شهادت هنوز بر خاکریز های صیانت از نظام اسلامی در کوی و برزن این دیار هویدا و در تامین امنیت این ملت بزرگ به عینه حاضر و ناظر می باشد.

فرمانده پایگاه شهیدان نژاد فلاح اذعان کرد: رزمندگان نستوه آن ایام، فرزندان بسیجی، گردان های عاشورا، نسل جوان و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چون کوه، ایستاده در غبار پای اطاعت و جانفشانی از امام و ولی امرشان امنیت، آرامش و زندگی را به مردمان این مرز و بوم هدیه نمودند.

چپردار بیان کرد: آنان که در خاکریز های شلمچه از پای درآمدند یا در خان طومان حلب غریبانه جان دادند تا شهدای امنیت این شهر، چراغ شهادت را در مسیر بصیرت و ولایت مداری روشن نگاه داشته اند. امروز اگر دشمن در یاس و نا امیدی از هجمه های نافرجام براندازی خود ساخته تبری می جوید و پرچم تعامل را در دستکش های مخملین بر افراشته است، کیست که نداند این تسلیم و وادادگی، مرهون ایستادگی رزمندگان و فرزندان بسیج در این کشور است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: میراث اخلاص و مظلومیت بسیج از رزمندگان دفاع مقدس آنقدر موثر بود که در سالروز ایام اغتشاش، فرزندان دختر یا پسر این کشور در معیت خانواده های مومن با نهایت فهمیدگی دست و پا زدن بیهوده خارج نشینان متوهم را نیز به مرگ آرزو هایشان رساند.

چپردار یادآور شد: امروز حاکمیت نظام، برقراری دولت ها و توفیق مدیریت های ما از فضل شهادت هاست، حواس مان باشد اگر آرمان های متعالی دفاع مقدس در روز مرگی هایمان به نسیان سپرده شود، توفیق برخورداری از امنیت، دولت یا مدیریت ها از ما سلب می گردد.

وی خاطرنشان کرد: قدر این موهبت ارزشمند را بدانیم و در سایه هوشمندی، وحدت و ولایت مداری با کار آمدی و تبیین عملکردهای جهادی جوانه های امید را در دل های نازنین مردمان این شهر و دیار به نهال یقین و درخت تنومند استقلال مبدل و رضایت مندی آحاد این مردم بزرگ و عزیز را به شایستگی محقق سازیم.

چپردار گفت: در آغاز هفته دفاع مقدس به روح بلند و ابدی شهیدان به ویژه رزمندگان و سرداران شهید لشکرهای ۱۰سیدالشهدا (ع) و ۲۷ محمد رسول الله (ص) که مقر حضور غالب فرزندان این شهر و استان بوده، درود می فرستیم و بر دستان رزمندگان ایثارگر این دیار بوسه میزنیم و بر این بوسه افتخار می کنیم و ان شاالله تا زنده ایم، رزمنده ایم.