نظارت ویژه بر تجهیز و ساماندهی ساختمان‌های اسکان‌ کارگری منطقه ۲۲
نظارت ویژه بر تجهیز و ساماندهی ساختمان‌های اسکان‌ کارگری منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمدحسن فصیح از اجرای طرح ساماندهی اسکان کارگری منطقه خبر داد و بر بازدید مستمر میدانی از آنها و رفع نواقص و ایرادات موجود تاکید کرد. معاون خدمات شهری منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمدحسن فصیح از اجرای طرح ساماندهی اسکان کارگری منطقه خبر داد و بر بازدید مستمر میدانی از آنها و رفع نواقص و ایرادات موجود تاکید کرد.

معاون خدمات شهری منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان در حوزه نگهداشت شهر هستند، تلاش در جهت رفع مشکلات آنها و نواقص موجود در محل‌های اسکان کارگری را از اولویت‌های این حوزه دانست.

وی بیان کرد: در تجهیز و ساماندهی ساختمان اسکان کارگری، ضوابط ایمنی، امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تجهیز آشپزخانه‌، تعمیر سیستم اتصالات برقی و تهویه، تجهیز رختکن و استراحتگاه رعایت و اجرا شده است.

فرداد عدالت خواه سرپرست شهرداری ناحیه دو نیز از بازسازی و تجهیز موارد بهداشتی و رفاهی برای ساختمان‌ اسکان کارگری این ناحیه خبر داد.

وی در این خصوص گفت: در همین راستا ساختمان اسکان کارگری ناحیه دو بازسازی و به امکانات رفاهی و بهداشتی مجهز می شود. آموزش گروهی مسائل ایمنی و بهداشتی و سم‌پاشی ساختمان برای پیشگیری از نفوذ موجودات موذی و حفظ سلامت کارگران از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام //