شهرداری کرج به استقبال از مهر می‌رود
شهرداری کرج به استقبال از مهر می‌رود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهرداد کیانی شهردار کرج با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، شهرداری کرج تمام همت خود را برای فراهم کردن فضایی سرزنده و باطراوت برای دانش‌آموزان به کار خواهد گرفت. وی افزود: برای این که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهرداد کیانی شهردار کرج با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، شهرداری کرج تمام همت خود را برای فراهم کردن فضایی سرزنده و باطراوت برای دانش‌آموزان به کار خواهد گرفت.

وی افزود: برای این که در آستانه ماه مهر حال و هوای شهر خصوصا مراکز آموزشی و مدارس عوض شود عملیات رنگ آمیزی دیوارهای مدارس توسط کارکنان خدوم شهرداری کرج در حال اجراست.

کیانی در ادامه گفت: طرح استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی با هدف پاکسازی محیط‌های اطراف این اماکن اجرا شده است. همچنین با هدف ایمن‌سازی، عملیات خط کشی بلوک‌های عابر پیاده و رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها در معابر شهری اجرا می شود.

شهردار کرج تاکید کرد: در طرح استقبال از مهر بهسازی و زیباسازی محیط خارجی مدارس شامل رنگ آمیزی جداول، رنگ آمیزی نیمکت‌های فلزی حیاط، رنگ آمیزی نرده‌های راه پله ورودی و راه پله ساختمان و نصب پرچم ایران بر میل پرچم سکوی مدرسه صورت گرفته است.

این مسئول گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، این طرح به‌منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه‌بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس شهر کرج به‌صورت ویژه در حال اقدام است.

منتشر شده در ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲