اتمام نمایشگاه “عزت و پیشرفت” شهرداری منطقه ۲ تبریز
اتمام نمایشگاه “عزت و پیشرفت” شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، نمایشگاه “عزت و پیشرفت” شهرداری منطقه ۲ تبریز پس از یک هفته فعالیت در پارک بزرگ ائل گلی به کار خود خاتمه داد. به گزارش شهریار، توسط مدیریت تربیت بدنی منطقه نمایشگاه “عزت و پیشرفت” که با مشارکت باشگاه ورزشی شهرداری و هیات ورزش های همگانی در پارک بزرگ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

نمایشگاه “عزت و پیشرفت” شهرداری منطقه ۲ تبریز پس از یک هفته فعالیت در پارک بزرگ ائل گلی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش شهریار، توسط مدیریت تربیت بدنی منطقه نمایشگاه “عزت و پیشرفت” که با مشارکت باشگاه ورزشی شهرداری و هیات ورزش های همگانی در پارک بزرگ ائل گلی به مناسبت “هفته ورزش و تربیت بدنی” ترتیب یافته بود، پس از یک هفته فعالیت به کار خود خاتمه داد.

این نمایشگاه شامل ۲۵ غرفه عرضه محصولات ورزشی تولید استان بود که با تخفیف ویژه نسبت به فروش محصولات خود به شهروندان ارائه خدمات کرد.

در طول برگزاری این نمایشگاه، در غرفه اختصاصی شهرداری منطقه ۲ رقابت های دارت و ایرهاکی، فوتبال دستی و بسکتبال سه نفره برای شهروندان علاقمند درنظر گرفته شده بود.

غرفه هیات پزشکی و ورزشی نیز به راهنمائی های لازم پزشکی به شهروندان اختصاص داده شده بود.

صنایع فعال در حوزه ورزش و تولید کننده تجهیزات ورزشی، هیات های ورزشی و باشگاه فرهنگی ورزشی و سازمان بسیج ورزشکاران و تربیت نیروهای مسلح نیز در نمایشگاه “عزت و پیشرفت” مشارکت داشتند.