اجرای طرح بازخوردسنجی پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۳
اجرای طرح بازخوردسنجی پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در خصوص طرح بازخوردسنجی پیام های ۱۳۷ پلاس در نواحی چهارگانه گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری منطقه آسیب شناسی برای حل ریشه ای مشکلات و اصلاح زیرساخت ها برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در خصوص طرح بازخوردسنجی پیام های ۱۳۷ پلاس در نواحی چهارگانه گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری منطقه آسیب شناسی برای حل ریشه ای مشکلات و اصلاح زیرساخت ها برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان است که تحقق آن مستلزم فراهم سازی بستر و شرایط مناسب برای انعکاس پیام ها و رسیدگی به آنها می باشد که این امر تاثیر شگرفی بر آگاهی مدیران شهری از مشکلات و تخصیص اعتبارات و برنامه ریزی های خود در راستای درخواست ها و نیازهای مردم دارد.

وی افزود: در این طرح، شهرداران نواحی چهارگانه به همراه روسای ادارات، در سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه حضور یافته و به طور مستقیم، پیام های ۱۳۷ را بازخوردسنجی کرده و دستورات لازم را برای نحوه رسیدگی به پیام ها ابلاغ کردند.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه در این طرح، عملکرد نواحی چهارگانه، پیام های قدیمی و نقاط پر پیام محدوده مورد بررسی قرارگرفت، اظهار داشت: اجرای طرح بازخورد سنجی را مبنایی بر انجام به موقع درخواست ها و رضایت سنجی از شهروندان است و به همین منظور جلساتی به تفکیک نواحی برگزار و طی آن با برقراری تماس های تلفنی به صورت تصادفی با شهروندان از وضعیت رسیدگی به درخواست ها و میزان رضایت آنان سوال شد.

علی احمدی یادآور شد: با این روند مسئولین اجرایی از نظر شهروندان در خصوص نحوه انجام پیام ها مطلع و با دید بازتری معضلات و مشکلات را بررسی می کنند و این ارتباط مستقیم اعتماد و مشارکت پذیری مردم را در مدیریت شهری افزایش می دهد.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی و آسیب شناسی رسیدگی به پیام های ۱۳۷ نیز در جهت به حداقل رساندن پیام های برگشتی ناحیه و رفع شبهات برگزار شد.

انتهای پیام/