بازدید مجدد بازرسین مرکز نوسازی از فرایند اجرای طرح آراستگی اداری در منطقه ۵
بازدید مجدد بازرسین مرکز نوسازی از فرایند اجرای طرح آراستگی اداری در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، بازرسین مرکز نوسازی اداری باهدف آراستگی محیط کار و پرسنلی و بر اساس منشور اخلاقی کارکنان از سطح نواحی هفت گانه و ساختمان ستادی منطقه ۵ بازدید مجدد انجام دادند. باتوجه به ابلاغ دستورالعمل نظام آراستگی محیط کار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، بازرسین مرکز نوسازی اداری باهدف آراستگی محیط کار و پرسنلی و بر اساس منشور اخلاقی کارکنان از سطح نواحی هفت گانه و ساختمان ستادی منطقه ۵ بازدید مجدد انجام دادند.

باتوجه به ابلاغ دستورالعمل نظام آراستگی محیط کار، امامی ارزیاب مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران به همراه کردی سرپرست اداره آموزش منطقه از روند پیاده‌سازی نظام آراستگی محیط کار و شاخص‌های ۵s و تعیین میزان انطباق آن‌ها با دستورالعمل ابلاغی پرداختند.

ابراهیم معصومی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه در جلسه پیش از بازدید در افتتاحیه ممیزی، ضمن تاکید بر تعهد مدیریت ارشد منطقه به پیاده سازی اصولی و مبتنی بر الزامات و تشریح کلیه اقدامات و نوآوری‌های منطقه در قالب گزارش مدیریتی پرداخته است.

انتهای پیام/