پروژه روشنایی معابر بلوار شهید اورنگ یاسوج افتتاح شد
پروژه روشنایی معابر بلوار شهید اورنگ یاسوج افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد هاشمی‌مهر روز _یکشنبه، شانزدهم مهرماه_ در آئین افتتاح پروژه روشنایی معابر شهید اورنگ شهر یاسوج، با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: تردد مردم در بلوارهای ساحلی و شهید اورنگ شهر یاسوج به دلیل تاریکی در شب مشکلاتی ایجاد کرده بود. وی افزود: سردار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد هاشمی‌مهر روز _یکشنبه، شانزدهم مهرماه_ در آئین افتتاح پروژه روشنایی معابر شهید اورنگ شهر یاسوج، با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: تردد مردم در بلوارهای ساحلی و شهید اورنگ شهر یاسوج به دلیل تاریکی در شب مشکلاتی ایجاد کرده بود.

وی افزود: سردار شهید «ستار اورنگ» تک تیرانداز معروف ملی، منطقه‌ای و جبهه مقاومت از شهدای مدافع حرم با شکست گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و در تاریخ این استان، ایران اسلامی و جبهه مقاون در منطقه ماندگار ماندند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری یاسوج بلوار شهید اورنگ و خیابان ساحلی به روشنایی متصل شدند که از سرقت احتمالی، تعرض و ایجاد ناامنی جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین تأثیرگذاری اقدام صورت گرفته در حوزه حفاظتی و امنیتی است که از شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری یاسوج به خاطر رفع این دغدغه و نگرانی مردم قدردانی می‌کنم.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان این آمادگی را دارد که معابر و خیابان‌های شهرهایی که روشنایی ندارد و نقاط تاریک هستند روشنایی ایجاد کند که شهرداران در این زمینه با شرکت توزیع نیروی برق همکاری داشته باشند.

گفتنی است تعداد ۶۰ اصله پایه روشنایی و تعداد ۱۶۰ دستگاه چراغ در این پروژه به کار رفته‌است.