نصب تابلوهای جدید تصاویر شهدا مدافع حرم آذربایجان‌شرقی در مسیر چایکنار
نصب تابلوهای جدید تصاویر شهدا مدافع حرم آذربایجان‌شرقی در مسیر چایکنار

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از مزین شدن مسیر چایکنار حدفاصل پل منصور تا پل قاری، با نصب تابلو تصاویر ۱۸ شهید سرافراز مدافع حرم خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد : در راستای ادای احترام به جایگاه والا و ارزشمند شهداء و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از مزین شدن مسیر چایکنار حدفاصل پل منصور تا پل قاری، با نصب تابلو تصاویر ۱۸ شهید سرافراز مدافع حرم خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد : در راستای ادای احترام به جایگاه والا و ارزشمند شهداء و عطر آگین کردن فضای شهر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، در آستانه هفته بسیج و برگزاری و استقبال از «کنگره ۱۰‌هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی» توسط امور ارتباطات شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طرح نصب تابلو مزین به چهره نورانی ۱۸ شهید مدافع حرم استان در مسیر چایکنار حدفاصل پل منصور تا پل قاری  اجرائی شده است.

شهردار منطقه ۱۰  با اشاره به آمار شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی، افزود: آذربایجان شرقی ۳۳ مدافع حرم شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد پیکر ۱۸ شهید در تبریز و حومه شهر تشییع و به خاک سپرده شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت تابلوهای لایت باکس که در ابعاد ۱۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر انجام یافته است از جعبه های نورانی و چراغهای SMD استفاده شده است به طوری که شب‌هنگام با روشن شدن چراغ‌ها زیبایی و جلوه ویژه‌ای در تابلوهاتی شهدا ایجاد می‌شود.

زارعی با بیان اینکه این منطقه با تمام توان آماده همکاری برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی است، ابراز داشت: شهرداری منطقه ۱۰ تبریز وظیفه خود می‌داند با تمام توان در برگزاری هر چه باشکوه این کنگره نقش ایفا کند.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون این انسان های وارسته است تصریح کرد: مدیریت شهری این منطقه تلاش دارد تا با نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدا در نقاط مختلف سطح حوزه در مسیر معرفی شهدای مدافعان حرم و هشت سال دفاع مقدس حرکت کند.