کلاسهای آموزشی فرهنگی، هنری طرح پائیزه با استقبال شهروندان آغاز شد
کلاسهای آموزشی فرهنگی، هنری طرح پائیزه با استقبال شهروندان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر امور فرهنگی شهرداری منطقه ۱ تبریز از آغاز کلاسهای آموزشی حوزه فرهنگی و هنری طرح پائیزه در مراکز فرهنگی این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار ، راستی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های ۵۲ هفته فرهنگی و تبیین فعالیتهای این حوزه طبق برنامه ریزی قبلی اقدامات لازم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر امور فرهنگی شهرداری منطقه ۱ تبریز از آغاز کلاسهای آموزشی حوزه فرهنگی و هنری طرح پائیزه در مراکز فرهنگی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار ، راستی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های ۵۲ هفته فرهنگی و تبیین فعالیتهای این حوزه طبق برنامه ریزی قبلی اقدامات لازم در جهت برگزاری کلاسهای فرهنگی و هنری در سطح مراکز فرهنگی منطقه انجام پذیرفته که در طرح پپائیزه با استقبال ویژه ای از سوی شهروندان مواجه شد.

وی گفت: در همین راستا کلاسهای مشاورۀ روانشناسی خانواده ، تحصیلی ، کودک و ازدواج و همچنین کلاسهای صنایع دستی دستی، زبان ، قرآن آموزشی، خیاطی ، گلدوزی ، نقاشی، ورزش و… با ثبت نام قبلی برگزار و این امر از سوی شهروندان با رغبت تداوم داشته و از حد نصاب نیز گذر کرده است .

راستی افزود: در کنار این برنامه ها با همکاری و مشارکت پایگاه های مقاومت و مساجد نیز برنامه های فرهنگی و معنوی ویژه ای برگزار می گردد که حضور شهروندان و رضایتمندی آنان را در پی دارد.