تقدیر از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای راه‌اندازی کارخانه استحصال نخاله‌های ساختمانی
تقدیر از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای راه‌اندازی کارخانه استحصال نخاله‌های ساختمانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: روز گذشته در شنبه امید و افتخار کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی با ظرفیت سه هزار و ۳۰۰ تن افتتاح شد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: روز گذشته در شنبه امید و افتخار کارخانه بازیافت پسماند ساختمانی با ظرفیت سه هزار و ۳۰۰ تن افتتاح شد که در آینده می تواند این ظرفیت به هشت هزار تن برسد.

وی افزود: این کارخانه سال ها بدون استفاده بوده و به دلیل چند مشکل کوچک راه اندازی نشده بود که از مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند برای پیگیری جهت رفع مشکلات آن قدردانی می کنیم.

سروری با بیان اینکه طرح تحول خدمات شهری و رفت و روب نیز اجرایی شد، گفت: باید روش کار پیمانکاران متحول می شد که فهرست بها براساس فهرست بهای سازمان برنامه تعیین شد و این امکان فراهم شد که پیمانکاران توانمند انگیزه حضور در عرصه را پیدا کنند. برای اولین بار به گونه ای عمل می کنیم که پیمانکاران ثبات قراردادها را ببینند و به نوعی خود را همکار بدانند.

وی با تأکید بر اینکه رفت و روب وظیفه شهرداری است و باید شاهد تحولات جدی در این زمینه باشیم، تصریح کرد: تبدیل ۱۵۴ پیمان به ۱۴ پیمان باعث می شود که پدیده زباله گردی به طور طبیعی کاهش پیدا کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم پیمانکاران با عزم جدی تری بر اساس قرارداد سه ساله وارد عمل شوند، تأکید کرد: اقداماتی از این دست که می تواند مطالبات مردم را در این حوزه محقق کند، باید مورد توجه شهرداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/