نامگذاری و پلاک‌کوبی کوچه‌ای به نام شهید اسدالله قرامحمدی
نامگذاری و پلاک‌کوبی کوچه‌ای به نام شهید اسدالله قرامحمدی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، آیین نامگذاری و پلاک کوبی کوچه ای از کوچه های ناحیه ۲منطقه به نام شهید والامقام اسدالله قرامحمدی با حضور رضا سیفی شهردار منطقه، حجت الاسلام مقدم پدر شهیدان مقدم، فتاحی رییس اداره ایثارگران، جمعی از مدیران شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، آیین نامگذاری و پلاک کوبی کوچه ای از کوچه های ناحیه ۲منطقه به نام شهید والامقام اسدالله قرامحمدی با حضور رضا سیفی شهردار منطقه، حجت الاسلام مقدم پدر شهیدان مقدم، فتاحی رییس اداره ایثارگران، جمعی از مدیران شهری و خانواده شهید برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مقدم طی صحبت هایی کوتاه گفت: از شهردار بسیجی منطقه تشکر می کنم که این فرصت را فراهم کرد و کوچه مزین به نام شهید شد.

وی افزود: تاکید رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی است که کوچه ها و خیابان های شهر،‌مزین به نام شهدا شود تا همگان بدانند این انقلاب ارزان به دست نیامده است.

حجت الاسلام مقدم تصریح کرد: یکی از الطاف خداوند وجود شهردارانی در این منطقه است که عاشق شهدا هستند و بی سر و صدا به مردم خدمت می کنند و با تما مشغله هایی که دارند به دیدار خانواده شهدا می روند.

پس از آن از پلاک کوچه به نام شهید قرامحمدی، رونمایی شد.

 گفتنی است قبل از آیین رونمایی از کوچه به نام این شهید والامقام، شهردار منطقه به دیدار خانواده شهید رفت و ضمن گفت و گویی صمیمانه، از این خانواده تقدیر کرد.

شهید قرامحمدی در دوازدهمین روز شهریورماه سال ۱۳۴۸در تهران متولد شد که در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پس از رشادت های فراوان در عملیات والفجر ۸ و منطقه عملیاتی فاو به خیل شهدا پیوست. پیکر مطهر این شهید عزیز در قطعه ۵۰ بهشت زهرا آرمیده است.

انتهای پیام/