مدیریت مهم‌ترین نقش را در اجرای امور دارد
مدیریت مهم‌ترین نقش را در اجرای امور دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی، با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار، اظهار کرد: استان البرز در حوزه صنایع و واحدهای صنعتی ظرفیت خوبی دارد. رئیس جمهور با بیان اینکه با افزایش بهره وری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی، با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار، اظهار کرد: استان البرز در حوزه صنایع و واحدهای صنعتی ظرفیت خوبی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه با افزایش بهره وری شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود در غیر این صورت آسیب می‌بینیم، یادآور شد: از این رو به دستگاه‌های مربوطه تاکید داریم در کار آمدی دستگاه پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم سرمایه گذاری در استان افزایش یابد تا شاهد توسعه و پیشرفت باشیم، ادامه داد: این روند شکل گیری اقتصاد مقاومتی و شکل گیری تولید را به دنبال خواهد داشت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه رشد تولید، رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، اضافه کرد: امنیت غذایی در گرو استقلال از کالاهای اساسی است. از این رو تقویت ظرفیت‌های موجود در گام اول با هدف تأمین نیازهای داخلی است.

آیت الله رئیسی در ادامه اقدامات و جذب اعتبار استان البرز را محل سفر اول مثبت ارزیابی کرد و گفت: کرج ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری هم دارد اما تأمین زیرساخت‌ها در این حوزه که از جمله آن ایجاد و احداث هتل در مناطق مختلف استان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که از جمله آن می‌توان به کشت گلخانه‌ای اشاره کرد، اضافه کرد: در این حوزه خصوصی سازی می‌تواند کمک حال تقویت فعالیت باشد که اشتغالزایی بومی و آبادی محلات را به دنبال خواهد داشت.

در حال تکمیل…