معافیت تاکسی‌ها از عوارض ورود به محدوده ترافیکی تبریز
معافیت تاکسی‌ها از عوارض ورود به محدوده ترافیکی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از معافیت تاکسی‌های درون‌شهری از عوارض ورود به محدوده ترافیکی شهر در سال آینده خبر داد. یعقوب هوشیار امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود ۱۱ هزار تاکسی فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز سال آینده از عوارض ورود […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از معافیت تاکسی‌های درون‌شهری از عوارض ورود به محدوده ترافیکی شهر در سال آینده خبر داد.

یعقوب هوشیار امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود ۱۱ هزار تاکسی فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز سال آینده از عوارض ورود به محدوده ترافیکی شهر معاف می شوند.

وی با بیان اینکه بیشتر بناها و اماکن تاریخی و گردشگری در مرکز شهر واقع شده و ورود خودروهای شخصی به این محدوده مشمول پرداخت عوارض است، این اقدام را در راستای رونق بخشیدن به بحث گردشگری و بازدید شهروندان و میهمانان از بافت تاریخی و مرکزی شهر عنوان کرد.

به گفته شهردار هوشیار، با موافقت شورای اسلامی شهر تبریز از سال آینده تاکسی‌های درون‌شهری می‌توانند بدون اینکه مشمول پرداخت عوارض شوند، وارد محدوده ترافیکی شهر شوند.

همچنین با پیشنهاد شهردار تبریز و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر، با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به آشنایی با تاریخ و فرهنگ تبریز و آذربایجان استفاده از موزه‌های تحت مدیریت شهرداری در سال آینده برای گردشگران و شهروندان تبریزی رایگان شده است.  

سال آینده اتوبوس های گردشگری نیز به صورت رایگان به گردشگران خدمات رسانی خواهد کرد.