تمرین دورمیزی آمادگی و مقابله با زلزله در محله رضویه منطقه ۱۵
تمرین دورمیزی آمادگی و مقابله با زلزله در محله رضویه منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، طوبی براتی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه گفت: با توجه به اینکه خطر زلزله همواره شهر تهران را تهدید می کند دو احتمال تخریب در نقاط ضعیف و بافت فرسوده وجود دارد و محله رضویه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، طوبی براتی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه گفت: با توجه به اینکه خطر زلزله همواره شهر تهران را تهدید می کند دو احتمال تخریب در نقاط ضعیف و بافت فرسوده وجود دارد و محله رضویه از ناحیه ۴ مستثنی از این قضیه نیست، به همین منظور تمرین دورمیزی آمادگی و مقابله با زلزله در این محله برگزار شد.

وی در ادامه هدف از این تمرین را ارتقا سطح آمادگی و افزایش توان عملیاتی بین اعضای ستاد مدیریت بحران و همچنین آشنایی و تمرین با نحوه رفتار صحیح در هنگام بحران برشمرد.

براتی گفت: بیشتر افراد در زمان وقوع حوادث، قدرت تصمیم گیری کمتری دارند و به همین دلیل لازم است، قبل از وقوع حادثه در فاز آمادگی، با اجرای مانورهای دورمیزی، آمادگی لازم به منظور مدیریت بحران در زمان وقوع طوفان ایجاد شود.

این مانور با حضور اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه، نمایندگان آتش نشانی منطقه، نیروی انتظامی،اورژانس، پلیس راهور و هلال احمر برگزار شد.

انتهای پیام/