رفع آبگرفتگی‌ معابر اصفهان با رصد دقیق انجام شد
رفع آبگرفتگی‌ معابر اصفهان با رصد دقیق انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: در روزهای گذشته با یکی از کم‌سابقه‌ترین سامانه‌های بارشی، در شهر و استان اصفهان طی چند دهه گذشته روبه‌رو شدیم. وی ادامه داد: به طور طبیعی، ساختار شهری برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: در روزهای گذشته با یکی از کم‌سابقه‌ترین سامانه‌های بارشی، در شهر و استان اصفهان طی چند دهه گذشته روبه‌رو شدیم.

وی ادامه داد: به طور طبیعی، ساختار شهری برای میانگینی از بارش‌ها آمادگی داشت از این‌رو در بارش‌های اخیر با آب‌گرفتگی‌هایی در سطح شهر مواجه شدیم، اما نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان عملکرد مناسبی همراه با رصد دقیق و به‌موقع و فعالیت ویژه داشتند و توانستند مشکلات شهروندان را رفع کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: عصر و شب روز گذشته در ستاد خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی حاضر شدم و شاهد فعالیت‌های همکاران خود در این حوزه بودم.

وی با بیان اینکه شاکر خداوند برای بارش رحمت الهی هستیم، اضافه کرد: نظارت دقیق و اعلام به‌موقع به مجموعه‌های مرتبط در دستور ستاد خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی بود و نیروهای خدوم این بخش‌ها کمک کردند تا شهر کمترین مشکل را داشته باشد و این شرایط به خوبی پشت سر گذاشته شود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: امیدواریم سال خوب و پربرکتی در پیش‌رو و برکت الهی را همواره در امور زندگی داشته باشیم.