رنگ‌آمیزی ۲۸۰۰ متر طول جداول ترافیکی سطح منطقه ۹ اصفهان
رنگ‌آمیزی ۲۸۰۰ متر طول جداول ترافیکی سطح منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و جداول با استفاده از رنگ‌های ترافیکی برای آگاهی دادن به رانندگان وسایل نقلیه، تردد عابران پیاده و ارتقای امنیت شهروندان انجام می‌شود که می‌تواند زیبایی و نظم خاصی را در ساماندهی ترافیک شهری به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و جداول با استفاده از رنگ‌های ترافیکی برای آگاهی دادن به رانندگان وسایل نقلیه، تردد عابران پیاده و ارتقای امنیت شهروندان انجام می‌شود که می‌تواند زیبایی و نظم خاصی را در ساماندهی ترافیک شهری به همراه داشته باشد.

وی افزود: به‌منظور ایجاد ایمنی تردد وسایل نقلیه و امکان دید بهتر رانندگان کار رنگ‌آمیزی جداول ترافیکی سرتاسر مسیرهای اصلی با رنگ‌های استاندارد ترافیکی انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: همزمان با بازگشایی مدارس در راستای زیباسازی محیط شهری عملیات رنگ‌آمیزی جداول ترافیکی به متراژ ۲۸۰۰ متر طول در سطح منطقه اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان عزیز و توجه ویژه رانندگان به مسیر تردد عابران پیاده با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

قاضی‌عسگر توجه به کیفیت و سرعت عمل در اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در این عملیات چهار راه‌ها، سه‌راه‌ها و جان‌پناه‌های سطح منطقه با بهره‌گیری از رنگ‌های گرم در مدت پنج روز رنگ‌آمیزی شد.

مدیر منطقه ۹ اصفهان اضافه کرد: فضاسازی مناسب، ایمن‌سازی محل عبور دانش‌آموزان در محدوده مدارس از قبیل آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر با نصب گل میخ، نصب تابلوها و علائم ترافیکی از دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه است.