اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای “اوغلی”
اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای “اوغلی”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای اوغلی خبر داد. به گزارش شهریار، حسین حسین پور با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش ساز های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای اوغلی خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین حسین پور با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش ساز های ناایمن و پرخطر، طرح ضربتی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای اوغلی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شد.

وی افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه، طی عملیاتی در چند نقطه از شهرک اوغلی، توانستیم با اقدام به موقع مانع از ساخت و ساز غیر مجاز و تضییع حقوق شهر و شهروندان شویم.

حسین پور در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و بی رویه باعث بروز مشکلات زیادی در مدیریت شهری می‌شود، تاکید کرد: در ساخت و سازهای غیر مجاز، مشخصات فنی و مهندسی رعایت نمی‌شود و گاهی در معابر واقع می‌شوند، غیرمقاوم هستند و حقوق شهروندان نیز در آن رعایت نمی‌شود و از این جهت مقابله با این پدیده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: به صورت جدی اجازه هیچ‌گونه ساخت و سازهای غیرمجاز، از سوی افراد منفعت طلب و زمین خوار در اراضی سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز داده نمی‌شود.