افزایش بودجه شهرداری برای سال آینده واقع‌بینانه و انگیزشی است
افزایش بودجه شهرداری برای سال آینده واقع‌بینانه و انگیزشی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، افزایش دو برابری بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ را موضوعی واقع‌بینانه و انگیزشی دانست. به گزارش شهریار، علی نوای باغبان صبح امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه افزایش بیش از ۵۰ درصدی بودجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، افزایش دو برابری بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ را موضوعی واقع‌بینانه و انگیزشی دانست.

به گزارش شهریار، علی نوای باغبان صبح امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه افزایش بیش از ۵۰ درصدی بودجه موضوعی انگیزشی است، اظهار کرد: حفظ وضع موجود یک اصل است و در کنار آن باید تکلیف کنیم گاهی انگیزشی در بودجه وجود داشته باشد.

باغبان با اشاره به افزایش ۱۲ هزار میلیارد تومانی بودجه مناطق شهرداری در سال آینده گفت: مدیران مناطق باید در این حوزه تلاش بیشتری داشته باشند و این خواسته شهرداری است.

وی ادامه داد: در این بین پنج هزار میلیارد تومان نیز سهم سازمان‌های شهرداری بوده که تامین منابع آنها نیز تضمین شده است.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، ابزارهایی برای اصلاح بودجه نیز در سالی بعد پیش بینی شده و در کنار آن متمم بودجه نیز وجود دارد.

باغبان تصریح کرد: همچنین می‌توانیم وام و اوراق مشارکت اخذ کرده و شهرداری را موظف کنیم از این بازار نیز استفاده کند چرا که وام، اوراق و فاینانس ابزارهای مالی خوبی هستند.  

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری و مشارکت منابع دیگر برای بودجه خاطرنشان کرد: در سال جاری ۴۰ میلیارد درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده بود و عملکرد ۵۸ میلیاردی در این حوزه داشتیم.