تقدیر امانی از شهرداری تهران
تقدیر امانی از شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا مستمراً بر موضوع حمل و نقل تأکید دارد، اظهار کرد: باید از شهرداری تقدیر کنیم که این موضوع را در اولویت قرار داد و بزرگراه شهید بروجردی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا مستمراً بر موضوع حمل و نقل تأکید دارد، اظهار کرد: باید از شهرداری تقدیر کنیم که این موضوع را در اولویت قرار داد و بزرگراه شهید بروجردی در همین راستا در روزهای گذشته به بهره برداری رسید.

وی افزود: راه اندازی چهار ایستگاه مترو و انعقاد قرارداد خرید اتوبوس نیز از دیگر اقداماتی است که امیدواریم تا پایان دوره ششم مدیریت شهری ادامه داشته باشد.

امانی با بیان اینکه در تهران در سرانه های بهداشت و درمان، آموزش و خدمات محلی در مقیاس محلی از بسیاری از مراکز استانها محروم تر هستیم، تصریح کرد: درست است که بیمارستان تخصصی در منطقه ۱۹ افتتاح شده اما در مقیاس محلی نیست و مقیاس محلی به معنای درمانگاه ها و پلی کلینیک هاست و مردم امکان دسترسی به مراکز درمانی را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه صاحبان تعدادی از دبیرستانهای گذشته آمدند و پس از انجام خلع ید، ساختمان ها را رها کرده اند، گفت: محله محوری و تمرکززدایی در مدیریت شهری در دستور کار بوده و هست و باید به عنوان یک الگوی موفق در قانون اساسی به آن پرداخته شود اما نمی دانیم چرا مناطق، این موضوع را فراموش می کنند.

امانی با بیان اینکه مناطق شهرداری با مناطق آموزش و پرورش منطبق نیست، خاطرنشان کرد: تمام سازمان ها باید خدمات خود را در مقیاس محلی ارائه دهند و تقاضای بنده این است که نهادها خدمات خود را به سمت این مقیاس ببرند. ما نیاز به درمانگاه ها، مدارس ابتدایی، دستگاه های خودپرداز در محلات شهر تهران داریم.

انتهای پیام/