راه اندازی بخش فیزیوتراپی درمانگاه امام رضا(ع) شهرداری تبریز
راه اندازی بخش فیزیوتراپی درمانگاه امام رضا(ع) شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در راستای ارتقا کیفیت خدمت رسانی و امکان دسترسی مناسب درمانی برای پرسنل شهرداری و شهروندان بخش فیزیوتراپی درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری افتتاح شد. به گزارش شهریار، محمد حسین حسن زاده افزود: این فیزیوتراپی پس از اخذ کلیه مجوزها از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در راستای ارتقا کیفیت خدمت رسانی و امکان دسترسی مناسب درمانی برای پرسنل شهرداری و شهروندان بخش فیزیوتراپی درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری افتتاح شد.

به گزارش شهریار، محمد حسین حسن زاده افزود: این فیزیوتراپی پس از اخذ کلیه مجوزها از دستگاه های متولی سلامت به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شروع به همکاری کرده و در دو شیفت صبح و بعداز ظهر با کادری متخصص و مجرب با دستگاه های بروز و پیشرفته و روش های درمانی جدید خدمات لازم را ارائه می کند.

حسن زاده ضمن اشاره به اهداف و اهمیت افتتاح بخش فیزیوتراپی در درمانگاه افزود: با رویکرد پیشبرد اهداف و رسالت شهرداری و حفظ و صیانت از سلامت و ارتقا خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی پرسنل شهرداری و شهروندان در این مرکز مشمولین بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی، و بیمه سلامت از کلیه خدمات جامع فیزیوتراپی بزرگسالان و کودکان بهره مند خواهند شد.

بخش فیزیوترابی مذکور در طبقه دوم درمانگاه امام رضا (ع) اول خیابان جدیری جنوبی، اداره کل سلامت واموراجتماعی شهرداری تبریز واقع شده است.