اجرای غربالگری فشار و قندخون ویژه شهروندان منطقه۹
اجرای غربالگری فشار و قندخون ویژه شهروندان منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: پویش ملی سلامت با شعار “آگاهی زودتر، مراقبت موثرتر”به منظور غربالگری دیابت و فشارخون بالا برای جمعیت بالای ۱۸ سال انجام شد. وی افزود: به این منظور و با استقرار کامیونت پزشکی جهت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: پویش ملی سلامت با شعار “آگاهی زودتر، مراقبت موثرتر”به منظور غربالگری دیابت و فشارخون بالا برای جمعیت بالای ۱۸ سال انجام شد.

وی افزود: به این منظور و با استقرار کامیونت پزشکی جهت اجرای طرح پویش ملی غربالگری فشار خون وتست قند خون با همکاری مرکز بهداشت غرب درمیدان آزادی و بوستان شمشیری ویژه شهروندان برگزار شد.

مرتضوی به اهداف اجرای پویش ملی سلامت اشاره کرد و گفت: این پویش در ابتدا با هدف آموزش بیشتر و ارتقای سطح سواد سلامت مردم و در مرحله بعد برای شناسایی بیماران دیابتی و با فشار خون بالا جهت کنترل بیماری برگزار شد.

شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: همچنین نصب پوستر و بنر در سرای محلات جهت اطلاع رسانی برای مراجعه افراد بالای ۱۸ سال به مرکز جامع سلامت در سطح منطقه  وخانه های سلامت انجام شد.

انتهای پیام/