سومین آیین تجلیل از پیرغلامان، نشان ارادت بر سینه خادمان سیره اهل‌بیت در تبریز
سومین آیین تجلیل از پیرغلامان، نشان ارادت بر سینه خادمان سیره اهل‌بیت در تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، برگزاری سومین آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی را بهانه ای برای قدرشناسی حاملان فرهنگ اهل بیت دانست. به گزارش شهریار، شهرام دبیری با اشاره به برگزاری سومین آیین تجلیل از پیرغلامان و  خادمین آستان حسینی اظهار کرد: این مجالی بسیار مبارک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، برگزاری سومین آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی را بهانه ای برای قدرشناسی حاملان فرهنگ اهل بیت دانست.

به گزارش شهریار، شهرام دبیری با اشاره به برگزاری سومین آیین تجلیل از پیرغلامان و  خادمین آستان حسینی اظهار کرد: این مجالی بسیار مبارک برای قدرشناسی از همه آنهایی است که عمری در راه معرفی فرهنگ عاشورایی و انتقال مکارم اهل بیت کوشیده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: این رویداد، بهانه ای مناسب برای ارج نهادن به افرادی است که در معرفی فرهنگ عاشورایی و انتقال سیره اهل بیت کوشیده اند.

دبیری افزود: امید است این آیین زمینه ساز ارج نهادن شایسته به این قشر از جامعه و بهانه ای برای پاسداشت خادمین آستان حسینی توسط شهر تبریز باشد.  

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، همچنین با اشاره به برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، در حوزه ها و بخش های مختلف خاطر نشان کرد: عملکرد این سازمان در توجه به مخاطبان و موضوعات مورد نیاز شهر قابل توجه است.

سومین آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی، با حضور و همراهی شهروندان تبریزی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز روز چهاردهم آذرماه همزمان با ایام فاطمیه در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.