برگزاری جشنواره غذای سالم در دهه مبارک فجر در منطقه ۲۲
برگزاری جشنواره غذای سالم در دهه مبارک فجر در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی گفت: فرهنگ سازی استفاده از غذاهای سالم و سنتی هدف ما از برگزاری جشنواره غذای سالم است. جامعه هدف ما بیشتر مادران هستند و لذا تصمیم گرفتیم در راستای استفاده بیشتر مواد غذایی سنتی در بین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی گفت: فرهنگ سازی استفاده از غذاهای سالم و سنتی هدف ما از برگزاری جشنواره غذای سالم است. جامعه هدف ما بیشتر مادران هستند و لذا تصمیم گرفتیم در راستای استفاده بیشتر مواد غذایی سنتی در بین خانواده ها جشنواره غذای سالم را برگزار نماییم.

وی افزود: طبخ ۴۰ نمونه غذا که بیشتر از غذاهای بومی و محلی و غذای سالم محسوب می شود در این جشنواره به معرض دید عموم گذاشته شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

خداوردی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: امروزه در بیشتر خانواده ها مشکل استفاده بی رویه فست فودها و ساندویچ ها را داریم که افراد خانواده در هر فرصتی به دنبال تهیه آن هستند و در سبد غذایی خانواده ها کمتر از غذای سالم و سنتی خبری است و ما سعی کردیم با نشان دادن این غذاها مردم را دوباره به پخت غذاها وخورشت های قدیمی که عطر بوی زندگی می دهد سوق دهیم. فرهنگ سازی استفاده از غذاهای سنتی و باارزش غذایی بالا و سالم، عموم مردم و همچنین جلوگیری از مصرف بی رویه فست فودها و ترویج غذاهای سالم ایرانی از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره های غذا بود.

گفتنی است؛ در جشنواره غذای سالم انواع غذاهای تهیه شده از تنوع خاصی برخوردار بود و شهروندان با انواع غذاها و چاشنی ها و دسرها آشنا شدند و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان در آن هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/