خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش گردهم آمدند
خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش گردهم آمدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش به همت شهرداری منطقه ۶ تبریز گردهم آمدند به گزارش شهریار، ویژه برنامه فرهنگی ورزشی ویژه خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز و با همکاری فرماندهی این پایگاه در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. در این ویژه‌برنامه که برنامه های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش به همت شهرداری منطقه ۶ تبریز گردهم آمدند

به گزارش شهریار، ویژه برنامه فرهنگی ورزشی ویژه خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز و با همکاری فرماندهی این پایگاه در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه که برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله اجرای موسیقی صحنه‌ای، تواشیح، گروه نمایش کودکان و طنز برگزار شد، با استقبال گرم خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش روبرو شد.

در این ویژه‌برنامه، جانشین فرماندهی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: اقدامات و تعامل شهرداری این منطقه با پدافند هوایی ستودنی و قابل تقدیر است.

سرتیپ دوم جعفر صالح در ادامه افزود: امیدواریم با تداوم همکاری مابین این دو ارگان، شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی بیشتری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بین خانواده های پدافند هوایی باشیم.

در ادامه این ویژه‌برنامه، شهردار منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که فرزندان به حق این آب و خاک هستند، به حق نهاد حرفه‌ای دفاع از میهن اسلامی‌اند.

وی افزود: ارتش همواره دفاع از آب و خاک و میهن عزیز و نظام مردمی را به عنوان هدف والای خود مد نظر قرار داده است.

رضا جان‌فشان در ادامه اذعان کرد: تعامل و همکاری مابین این دو ارگان بیش از پیش خواهد شد.

گفتنی است، در پایین این ویژه برنامه با برگزاری مسابقه در جمع خانواده‌ها، جوایز ارزنده ای از سوی شهرداری منطقه ۶ تبریز اهدا شد.