اجرای عملیات پیاده‌روسازی خیابان برادران شهید حسنی
اجرای عملیات پیاده‌روسازی خیابان برادران شهید حسنی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار این منطقه با اشاره به اجرای عملیات پیاده روسازی خیابان شهید برادران حسنی، گفت: در راستای بهبود بهسازی و مناسب سازی پیاده رو های سطح منطقه جهت تردد ایمن تر شهروندان و ارتقاء زیبایی بصری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار این منطقه با اشاره به اجرای عملیات پیاده روسازی خیابان شهید برادران حسنی، گفت: در راستای بهبود بهسازی و مناسب سازی پیاده رو های سطح منطقه جهت تردد ایمن تر شهروندان و ارتقاء زیبایی بصری شهری، بهسازی و پیاده روسازی خیابان شهید برادران حسنی در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

سیفی افزود: به همین منظور این پروژه از چندی پیش توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: این پروژه در دو بخش مرمتی و احداثی در حال اجرا است. بخش مرمتی این پروژه به صورت حذف زوائد فیزیکی، تقلیل شیب ها و حذف پله های موجود در طول مسیر و رفع نشست ها و خرابی ها در کفپوش پیاده رو و اصلاح نوار بساوایی مخصوص نابینایان به طول هزار و ۸۰۰ متر از خیابان قزوین تا میدان مدافعان حرم در حال اجرا است.

وی با اشاره به بخش احداثی این پروژه، اظهار کرد: بخش احداثی این پروژه به صورت مرمت باغچه ها، اصلاح جداول، تعریض پیاده رو و استفاده از کفپوش بتنی در حال حاضر در ضلع شرقی این معبر حدفاصل میدان مدافعان حرم تا پل قلعه مرغی به طول ۲۰۰ متر آغاز شده و در حال انجام است.

گفتنی است با استفاده از نواربساوایی، پیاده رو بوستان معلم به ایستگاه اتوبوس واقع در میدان مدافعان حرم متصل می شود تا باعث هدایت توان یابان و سهولت دسترسی و تردد آنها شود.

انتهای پیام/