‍ ساختار سازمانی ۱۷ شهرداری امسال با رویکرد جدید ابلاغ شد
‍ ساختار سازمانی ۱۷ شهرداری امسال با رویکرد جدید ابلاغ شد
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ابلاغ ساختار سازمانی۱۷شهرداری از ابتدای سال جاری با در نظر گرفتن رویکردهای جدید این حوزه خبر داد.

‍ ساختار سازمانی ۱۷ شهرداری امسال با رویکرد جدید ابلاغ شد

آرمانشهر به نقل از روایط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، عباس کرکه آبادی با بیان خبر فوق اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ساختار سازمانی شهرداری‏های مشهد مقدس، بابل، آمل، خرمشهر، اندیمشک، محمدشهر و مشکین دشت ابلاغ شده است.

🔹وی افزود: همچنین طی سال جاری ساختار سازمانی تعدادی از شهرداری‏های تازه ‏تأسیس شامل قیامدشت، تنکمان، اسلامشهر آقگل، فرحآباد، اجبارکلا وگوگتپه ابلاغ شده است.

عباس کرکه آبادی در ادامه توضیح داد: دفتر نوسازی، تحول اداری و فن آوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با رویکرد جدید و اعمال ملاحظات حوزه ‏ساختار سازمانی، سیاست‏های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداریها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا پس از تشکیل نشست‏های تخصصی و جلسات‏ متعدد با مدیران و کارشناسان استانداری‏ها و شهرداری‏های ذیربط ساختارهای فوق را ابلاغ نمود.

🔹وی اضافه کرد: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و ضوابط فوق؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پستهای سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری، امکانات و نیروی انسانی و وظایف و مسئولیتهای واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانیتوجه شده است.

آرمان شهر،آرمانشهر پایگاه تخصصی مدیریت شهری آرمانشهر