بهره‌مندی از سبک و سیاق هنری برای تبیین سیره شهدا
بهره‌مندی از سبک و سیاق هنری برای تبیین سیره شهدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز گفت: از روش های هنری متعدد اعم از دیوارنگاری، نقاشی و تئاتر برای تبیین سیره شهدا در کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان استفاده می‌شود. به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز نیاری در اولین جلسه ستاد پشتیبانی از کنگره ۱۰ هزار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز گفت: از روش های هنری متعدد اعم از دیوارنگاری، نقاشی و تئاتر برای تبیین سیره شهدا در کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان استفاده می‌شود.

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز نیاری در اولین جلسه ستاد پشتیبانی از کنگره ۱۰ هزار شهید در شهرداری تبریز اظهار کرد: طبق دستور شهردار تبریز ستاد پشتیبانی کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید گلگون کفن آذربایجان شرقی  تشکیل شده است و قرار است این گنگره ملی در آبان ماه سال جاری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی، لشکر ۳۱ عاشورا  همیشه افتخار آفرین بوده و در میدان‌های مقاومت نقش حائز اهمیتی ایفا کرده است، تصریح کرد: ترویج و تبیین فرهنگ و ایثار و شهادت برای نسل جوان از ضرورت های جامعه است بر همین اساس با بهره مندی از سبک و سیاق هنری، سیره و منش شهدای گرانقدر استان را تبیین کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات مهمی برای برگزاری هرچه با شکوهتر این کنگره اخذ شد، افزود: اجرای دیوار نگاری، نقاشی، فضاسازی و تبلیغات شهری و استفاده از تریبون برنامه تلویزیون تبریزیم از برنامه های متعدد شهرداری تبریز برای معرفی این رویداد ملی و ترویج  سبک زندگی شهدا برنامه ریزی شده است.

محبوب تیزپاز نیاری در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد با حمایت استاندار آذربایجان شرقی، از تمامی شهرداران و فرمانداران استان جهت هم افزایی بیشتر و هماهنگی های لازم دعوت به عمل آید.

گفتنی است اولین جلسه ستاد پشتیبانی کنگره ۱۰ شهید در شهرداری تبریز با حضور نمایندگان فرمانده سپاه عاشورا، الیاس گلمحمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، امیر نصیر بیگی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، سیاوش فتح الهی شهردار منطقه ۵، میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز، یوسف نوروزی معاون اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، غلامرضا سیفی معاون فرهنگی سپاه عاشورا، علی حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و نماینده‌ای از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.