بهسازی مسیر تردد خودروهای اورژانس ایستگاه وردآورد
بهسازی مسیر تردد خودروهای اورژانس ایستگاه وردآورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، ایرج عظیمی در بازدید از محل اورژانس وردآورد در مسیر آزادراه تهران کرج درخصوص آماده‌سازی و بهسازی هرچه بهتر محوطه‌ اوراژنس در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی اعلام آمادگی کرد. وی در گفت‌وگو با مدیریت این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، ایرج عظیمی در بازدید از محل اورژانس وردآورد در مسیر آزادراه تهران کرج درخصوص آماده‌سازی و بهسازی هرچه بهتر محوطه‌ اوراژنس در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی اعلام آمادگی کرد.

وی در گفت‌وگو با مدیریت این مجموعه در جریان چالش‌ها و معضلات قرار گرفت و در این رابطه گفت: با توجه به ضرورت خدمت‌رسانی اورژانسی به مسافرین نوروزی و افزایش بهره‌وری کارکنان اوراژنس وردآورد، برخی کاستی‌ها و معضلات مجموعه که مرتبط با شهرداری بود، طی این بازدید احصا شد و در اسرع وقت با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال در دستور کار اجرایی قرار خواهد گرفت.

عظیمی افزود: در جهت تسهیل در رفت و آمد خودروهای آمبولانس در این مرکز امیدواریم با کاهش برودت هوا و بارش‌های زمستانی در هفته‌های آتی، اقدامات لازم درجهت بهسازی معابر صورت پذیرد.

انتهای پیام/