احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی ایثار وارد مراحل پایانی شد
احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی ایثار وارد مراحل پایانی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای مراحل پایانی احداث زمین چمن مصنوعی ایثار با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی افزود: شهرداری منطقه ۱ در راستای اجرای برنامه های محله محور و تقویت بنیه‌های سلامت شهروندی و ایجاد بسترهای مناسب برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای مراحل پایانی احداث زمین چمن مصنوعی ایثار با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی افزود: شهرداری منطقه ۱ در راستای اجرای برنامه های محله محور و تقویت بنیه‌های سلامت شهروندی و ایجاد بسترهای مناسب برای استفاده شهرمندان از امکانات ورزشی در محلات کم برخوردار اقدام کرده است.

شاهوردی ادامه داد: یکی از پروژه های مهم این حوزه با عنوان احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی واقع در احمدآباد است که وارد فاز عملیاتی شده و هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی گفت: مشخصات این زمین به مساحت کلی ۸۱۰۰ مترمربع بوده که ۶۱۰۰ مترمربع ابعاد چمن مصنوعی است و با حجم خاکبرداری ۲۹۵۰ مترمکعب، حجم خاکریزی ۴۵۰ مترمکعب، کف سازی ۹۸۰ مترمربع، رنگ آمیزی ۱۰۰۰ مترمربع، ۳۵۰ مترمربع اجرای فنس کشی، نصب ۱۰ عدد پروژکتور، ۶۲۶ متر اجرای جدول است.

شهردار منطقه ۱ تصریح کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال اجرا شده که هم اکنون وارد مراحل نهایی شده و با مساعد شدن وضعیت آب و هوایی چمن مصنوعی های زمین نصب خواهد شد.