برقراری بیش از ۱۰ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان/ شهروندان اتوبوس‌های دودزا را گزارش کنند
برقراری بیش از ۱۰ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان/ شهروندان اتوبوس‌های دودزا را گزارش کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری ۱۰ هزار و ۲۹ تماس از سوی شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته سوم آذر ۱۴۰۲ اظهار کرد: موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری ۱۰ هزار و ۲۹ تماس از سوی شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته سوم آذر ۱۴۰۲ اظهار کرد: موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: از مجموع این تماس‌ها، ۶۰۸۸ پیام درخواست‌های اجرایی شهروندان و ۳۹۴۱ درخواست راهنمایی و مشاوره بود که بیشتر مربوط به اطلاع طرح زوج و فرد، تردد در شهر و تعطیلی مراکز بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این روزها اصفهان شرایط مناسبی ندارد و باید ضمن رعایت نکاتی که از سوی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود، حواسمان به شهر باشد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تردد اتوبوس‌های دودزا در سطح شهر موضوع را از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان به شماره ۱۳۷ اطلاع دهند.

قاسمی ادامه داد: در صورتی که شهروندان در حاشیه زاینده‎‌رود یا دیگر نقاط شهر آتش‌زدن برگ‌های پاییزی یا هر چیزی که موجب آلودگی هوا می‌شود را مشاهده کردند، مراتب را به ۱۳۷ گزارش دهند و اطمینان داشته باشند که همکاران ما در مناطق پانزده‌گانه با جدیت این موارد را پیگیری می‌کنند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از وقوع آن جلوگیری کنند.