نهادینه کردن فرهنگ ایمنی دغدغه اصلی شورای شهر است 
نهادینه کردن فرهنگ ایمنی دغدغه اصلی شورای شهر است 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مریم قهرمانی صارم؛ ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بویژه آتش نشانان کلانشهر کرج، روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مریم قهرمانی صارم؛ ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بویژه آتش نشانان کلانشهر کرج، روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت گفته و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار از خداوند متعال خواستار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: روز آتش‌نشان در امتداد هفته دفاع مقدس تجلی فداکاری، ایثار، عشق و جانفشانی در جنگ با بحران‌های مختلف و حوادث طبیعی از جمله آتش سوزی، ریزش آوار، زلزله، سیل، وجود خزندگان خطرناک در مناطق مسکونی است.

قهرمانی، آرامش شهروندان زمان وقوع حادثه را مدیون آمادگی و ایثار آتش نشانان دانست و گفت:خدمات این عزیزان مایه آسایش، آرامش و نجات مردم است که باید خدمات آنان همواره مورد توجه و تقدیر قراربگیرد.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج بر تامین زیرساخت‌های ایمنی تاکید کرد و افزود: در مورد جان مردم و امنیت‌شان با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه رسیدگی به معیشت آتش‌نشانان را از دغدغه‌های آتش نشانی برشمرد و تصریح کرد: باید کاری کنیم که نیروهای آتش نشانی دغدغه معیشت نداشته باشند و از لحاظ مالی تا جایی که امکان دارد رفاه ان‌ها تامین گردد چرا که شغل سخت و پر استرسی دارند.

منتشر شده درتاریخ ۸ مهر ماه ۱۴۰۲