تولید و انتشار سه عنوان کتاب توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز
تولید و انتشار سه عنوان کتاب توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از تولید و انتشار سه عنوان کتاب شامل جلد سوم آذربایجانی‌ها، تبریز بهشت ماندگار و دیپلماسی شهر تبریز توسط این اداره کل خبر داد و گفت: ۲ عنوان کتاب دیگر نیز در دست تدوین و نگارش است. به گزارش شهریار، مهدی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از تولید و انتشار سه عنوان کتاب شامل جلد سوم آذربایجانی‌ها، تبریز بهشت ماندگار و دیپلماسی شهر تبریز توسط این اداره کل خبر داد و گفت: ۲ عنوان کتاب دیگر نیز در دست تدوین و نگارش است.

به گزارش شهریار، مهدی حافظ زاده در تشریح کتاب های چاپ شده توسط شهرداری تبریز در روزهای اخیر اظهار کرد: جلد سوم کتاب «آذربایجانی‌ها» که توسط سید داود قریشی گردآوری و تحریر شده، شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی و تبریز به مناسبت سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز است.

حافظ زاده افزود: این کتاب برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم استان از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ است و در اختیار محققان، پژوهشگران، دانشجویان و دانش آموزان علاقمند قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه کتاب «تبریز بهشت ماندگار» اثری از فرید اسلامی از دیگر آثار چاپ شده توسط شهرداری تبریز است، ادامه داد: این کتاب به معرفی اماکن تاریخی، گردشگری و آداب و رسوم مردم کهن شهر تبریز، صنایع دستی و … پرداخته و در چهار زبان فارسی، انگلیسی، ترکی استانبولی و عربی چاپ شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به نقش غیرقابل انکار دیپلماسی شهری در توسعه همه جانبه شهرها افزود: «دیپلماسی شهر تبریز» سومین اثر مکتوب منتشر شده توسط این اداره کل است به طوری که این کتاب تاریخچه شهرهای خواهر خوانده تبریز و تشریح اقدامات متعدد مدیریت شهری در موضوع دیپلماسی را موضوع بحث خود قرار داده است.

حافظ زاده همچنین از نگارش و انتشار کتاب عملکرد دو ساله مدیریت شهری در حوزه دفاع مقدس و کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در ماههای آینده خبر داد و گفت: عملکرد و اقدامات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در تمامی حوزه ها اعم از شهرسازی و عمرانی، فرهنگی و ورزشی و … نیز در قالب یک کتاب به رشته تحریر درآمده و منتشر خواهد شد.