مرمت و بهسازی پایه چراغ‌ها و تیرهای روشنایی در سطح منطقه ۲ تبریز
مرمت و بهسازی پایه چراغ‌ها و تیرهای روشنایی در سطح منطقه ۲ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری منطقه ۲ تبریز به منظور تامین روشنایی معابر، عملیات مرمت و جاگذاری مجدد تیرهای چراغ برق سطح حوزه این منطقه را عملیاتی کرده است. به گزارش شهریار، به منظور حفظ امنیت عبوری شهروندان از معابر سطح حوزه و تامین روشنایی به هنگام شب در مسیرهای این منطقه، تمامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری منطقه ۲ تبریز به منظور تامین روشنایی معابر، عملیات مرمت و جاگذاری مجدد تیرهای چراغ برق سطح حوزه این منطقه را عملیاتی کرده است.

به گزارش شهریار، به منظور حفظ امنیت عبوری شهروندان از معابر سطح حوزه و تامین روشنایی به هنگام شب در مسیرهای این منطقه، تمامی پایه چراغ‌ها و تیرهای روشنایی مورد نیاز به تعمیر توسط تلاشگران شهرداری‌های نواحی سه‌گانه و معاونت خدمات منطقه مرمت، بهسازی و جاگذاری مجدد می‌شود.

در همین راستا خادمین شهرداری منطقه در اصلی‌ترین مسیر عبوری شهروندان همچون جاده ائل گلی از ابتدای این مسیر از طرف راهنمایی تا میدان بزرگ ائل گلی و در سربالایی ساری زمی، معابر و پیاده‌روهای بلوار طوبی و مقابل پارک سوسنگرد و… هدف گذاری کرده و عملیات تعمیر پایه چراغ‌ها و تیرهای روشنایی را اجرایی کرده‌اند.

شهرداری منطقه هدف از رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر سطح حوزه منطقه را تامین امنیت تردد شهروندان اعلام کرده است.